Miętowy Stolik

Miętowy Stolik

sobota, 23 sierpnia 2014

Sposób na bezsenność czyli nocne prace ręczne

Witam
Najbardziej lubię spontaniczne tworzenie, najczęściej nocne kiedy wszyscy śpią.
Miałam uszyć zupełnie inne poszewki ale jak wykopałam te kawałki materiałów nie mogłam się im oprzeć :)
Proste, klasyczne  kropki, paski, kratka, jedyną ozdobą są kokardki, które można dowolnie przemieszczać ponieważ zrobiłam je jak broszki






Zazdroska ze spodni od piżamy :))




czy wianek z gałęzi i różyczek z liści


wieszak na klucze z kawałka drewnianego gzymsu



 i girlanda serca z resztek materiałów







2 komentarze:

  1. śliczne poszewki :) w moim ulubionym szarym kolorku :)
    ja wczoraj siedziałam do późna i szyłam dla Karolinki ochraniacz na szczebelki i to właśnie z szarego materiału w kropki :)
    a te zazdrostki z piżamy.. rewelacja :D uwielbiam taki upcykling ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię takie przeróbki :))

    OdpowiedzUsuń