Miętowy Stolik

Miętowy Stolik

piątek, 19 grudnia 2014

Zupełnie nie świąteczne lampiony

Witam
Sama jestem zaskoczona ale lampiony z kotkami tak się spodobały że skończyły mi się słoiki :)
  a to moje inne propozycje

 wersja czarna

 biała z gwiazdkami bardziej świąteczna :)
a to już pudełka na chusteczki nawilżające :)




w oczekiwaniu na choinkę zrobiłam sama stożek owinięty mchem całość na patyku w puszcze z kamykami "dekoracja parapetu " to dzieło mojej córci :)  na szczęcie nie widać wszystkiego :))
 jest też choinka zamówiona w zaprzyjaźnionej kwiaciarni, w tym roku sztuczna :) choinka na kiju sosnowym wbetonowana w doniczkę. Teraz widzę że chyba mam przestawiony aparat zdjęcia beznadziejne .

zapytacie 'gdzie reszta bombek i innych ozdób?' właśnie :)) muszę odszukać bo na choince zostały tylko srebrne ozdoby, kolorowe pewnie są w zabawkach :) taki urok dzieciństwa :))

a teraz coś co znalazłam, lampion :) mi się podoba  :)

8 komentarzy:

  1. hej! super masz pomysly naprawdę jestem pod wrażeniem ;) zaparaszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. choinka na parapecie i lamion na ostatnim zdjęciu cudne, bardzo , bardzo słoiki czarne świeczniki super, zastanawiam się tylko czym je czerniłaś żeby świeciło, pokusiłabym się o takie, pozdrawiam i "zazdraszczam" pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  3. To farba w sprayu :) na pudełku pisała MAT ale wyszła błyszcząca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niezłe te lampiony i pudełka, roi ci sie od pomysłow

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe te lampiony. Choinka godna naśladowania szczególnie że mam zapas mchu :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te lampiony :) zwłaszcza gwiazdy skradły moje serce :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, czy pudełka na chusteczki są na sprzedaż?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie lampiony, kawałek drewna, a efekt zachwycający:-)

    OdpowiedzUsuń