Miętowy Stolik

Miętowy Stolik

niedziela, 24 maja 2015

Znowu poszweki i wyniki Candy

Witam
Poszewki cd.





dużo drobnych literek ale wyszło fajnie


no ten tekst mnie powalił na kolana, mieszkam nad jeziorem więc znam komary na wylot :))





jakie to prawdziwe :))








I na tym koniec przynajmniej na jakiś czas, ostatnio nie miałam głowy do niczego tak naprawdę.
I chyba nadal nie mam ..... bo na wstępie powinnam Was przeprosić za takie długie czekanie na wyniki Candy.
Chciałabym wszystkim podziękować, jestem w takim szoku że dziś pół dnia czytałam te wszystkie wspaniałe pomysłowe teksty,  spodobało mi się to  co pisałyście na końcu " muszę pomyśleć jeszcze" " mój ulubiony" albo " i ja się pobawię z wami", " banerek już wstawiony" hihi, fajne :))
Nikogo nie będę dyskwalifikowała tylko dlatego ze nie doczytał o co mi chodziło, miało być po Polsku a wyszło międzynarodowe też fajnie :)
No to teraz zrobimy tak, nie mam aparatu więc co wymyśliłam dziś jest 24-05-2015 dodam te liczby ... wychodzi 19, zestaw wygrywa osoba która wpisała komentarz nr 19 ..... liczę osoby nie komentarze ..... mam z dnia raeszka 25,04 z  godz. 19:32 ( żeby nie było niejasności liczyłam osoby bo wpisy są czasami po kilka razy ) proszę o kontakt tosia60@onet.eu
ale ..... jak to u mnie bywa mam coś jeszcze dla .... danielki za " mieszkanie bez kota ..." i dla Różanej ławeczki za tekst który nie daje mi spokoju "Aniele mój ..." dziewczyny mam dla Was niespodzianki proszę o kontakt :)
Ważna informacja wszystkie rzeczy wyślę jak tylko wrócę do domu, mam nadzieję że za ok. tydzień

25 komentarzy:

  1. Śliczne poduchy!
    Gratulacje dla szczęściar:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę. Poduchy cudne jak to u Ciebie. Perfekcyjnie us😢zyte i pomalowane pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. poduchy rewelacja a dla dziewczyn gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!
    Kurcze, jak pomyślę, ile pracy włożyłaś w te poduchy to myślę sobie, że ja się lenię ;-) Kochana skradnę Ci jeden tekst, ale nie na poduszkę, żeby nie było... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :)
    no a poszewki jak zawsze świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje i dziekuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe,fajne teksty :))
    Dzieki za zabawę i gratki dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu piękne poszewki widzę! :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejku , jejku co ja czytam jest jakaś niespodzianka :)
    Bardzo Ci kochana dziękuję za wyróżnienie. Już wysyłam do Ciebie @
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dziewczynom :) A Tobie dziękuję za świetną zabawę !
    Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A, to niespodzianka :).

    Trzy razy czytałam czy, to aby na pewno ja :).

    Bardzo się cieszę :).

    Super poduszki zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Twoje poduchy! Inspirujesz mnie ;) na dniach ozdobiłam butelkę sznurkiem lnianym i koronką :) a teraz planuję poszewkę... po długich poszukiwaniach udało mi się kupić ostatnią białą w Jysk'u :) powiedz mi kochana, czy Ty malujesz te napisy własnoręcznie? Czy to transfery? Bo gdzieś mi się obiło, że pisałaś, że transfery Ci nie wychodzą...
    Mega mi się podoba ten wzór "Yes. I do. Love. Chocolate" (kocham czekoladę!) i kilka innych. Masz może wzory do nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je maluje ręcznie, jak kiedyś zrobiłam transfer to go poprawiałam właśnie farbą bo mi nic nie wyszło i tak się to zaczęło :) raczej nie zostawiam sobie wzorów bo nie lubię malować tego samego ale te czekoladowe jeszcze mam :) napisz do mnie na meila

      Usuń
  15. Świetne poszewki!
    Gratuluję Zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wszystkim. A poduchy naprawdę świetne:) jest w czym wybierać i każdy znajdzie coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poszewki są genialne :)
    Gratuluję zwyciężczyniom! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne poszewki:) Gratulacje dla zwyciężczyń:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. hasła na poszewkach są rewelacyjne, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne podusie a te z nutką humoru są najlepsze :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, napisy bardzo prawdziwe. Podobają mi się poduchy! Absolutnie świetne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poduszka komarowa to jest to:) Żeby ktoś to w końcu wyssał:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne poduszki, hasła są prześwietne!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne poduszki!
    Wygranym gratuluję:)

    Miłego dnia,
    Ania.

    OdpowiedzUsuń