Miętowy Stolik

Miętowy Stolik

sobota, 1 sierpnia 2015

Wszystkiego po trochu ... czyli różności

Witam
Dzisiaj różności, czyli moje twory które kiedyś zrobiłam ale jakoś nie było okazji by się z nimi pokazać

Bieżnik


napisy miał po obu stronach, niestety z jednej musiałam odciąć


a że był szyty na zamówienie musiałam zmalować drugi, przepraszam ze nie wyprasowany :)



co zrobić z resztek materiału, może mikro zazdroski ?


a w poprzednim poście pokazałam kilka inspiracji min. organizer do samochodu, to moja wersja

 ogólnie jest OK ale ... muszę coś wymyśleć by się tak nie kiwał podczas jazdy



stara filiżanka czy doniczka ?



otwór zrobiłam wiertełkiem do porcelany za 6 zł wystarczyło na 2 takie filiżanki :)

 też mam swój pieniek

 a to już inspiracje źródło Pinterest

wbetonowane gruba gałęzie, pomysł można wykorzystać też inaczej :)



lampiony ze starych kloszy i puszki po konserwie

 wiem ze teraz to nie pora na ciepłe kapcie, ale ten pomysł tak mi się spodobał :)



 czy ktoś ma jeszcze taki monitor ?



manekiny z butelek po płynie


fartuszek z męskiej koszuli





 

a to nie wiem jak nazwać ale pomysł jest ciekawy :)


takie subtelne ozdabianie lubie najbardziej


jakiej wielkości musi być szydełko ? by zrobić taki dywanik ? ciekawe jak by wyglądało w różnych odcieniach szarości lub beżu ?


sposób na lampion


a to moja wersja miałam tylko bandaż :)

8 komentarzy:

  1. Pinterest - najlepsze źródło inspiracji :) Szydło do takiego dywanika 10 lub 12. Ja mam chyba 10.
    A organizer może na dole czymś jeszcze przymocować? Dodatkowy pasek na rzep?
    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. same superaste rzeczy dziś pokazujesz, niesamowity bieżnikczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Mini zasłonki - genialne! a inspiracje super, szczególnie te ogrodowe, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne różności :-) Bieżnik cudowie się prezentuje. Filiżanki jako doniczki super pomysł :-)
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe zazdroski ślicznie się prezentują. A miejsce na kota - wywołuje uśmiech.
    Pozdrawiam
    E.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace, bardzo pomysłowe i ciekawe:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdrostki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Organizer do samochodu wyszedł Ci świetnie:) Bardzo podoba mi się też filiżanka-doniczka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń