Miętowy Stolik

Miętowy Stolik

czwartek, 5 lutego 2015

Malowne na poduszce

Witam
Poszewki to nie jest moja mocna strona, uszycie to pikuś ale jak je zgrabnie ozdobić to już mam problem :) zostało mi trochę farby do tkanin a że transfer olejkiem nie bardzo mi wyszedł to je trochę poprawiłam, tak mi się spodobało że stworzyłam tego więcej :)





A tak wyglądał mój transfer tej ostatniej


a z resztek bawełny 2 małe podkładki
 na jednej widać w którym momencie córka podleciała i '' mamo pić'' bo literka I wyszła poza szereg :)



teraz namiętnie szukam w sieci fajnych i łatwych do malowanie wzorów :)
wiecie jakiego używałam pędzelka ? kto zgadnie dostanie ode mnie poszewkę na podusię niespodzinkę :))
odpowiedź w następnym poście :))
pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. No masz, a ja właśnie miałam zapytać jakiego używasz pędzelka,że tak ładnie ci te napisy wychodzą ;p
    Świetne poduchy!!! Zdecydowanie pomalowane wyglądają dużo lepiej :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wielkie takie słowa od mistrzyni transferów to dla mnie największa nagroda :)

      Usuń
    2. Jeju, no coś ty! Do miszcza to mi daleko :) Ale dzięki za tak miłe słowa!!!!
      Hm,ciekawe co to za pędzelek ;) Nie mogę się doczekać odpowiedzi!

      Usuń
    3. I jeszcze podkładki!!!! CUDNE!!!! Ale stempelek to już chyba transfer? Czy jeszcze coś innego?

      Usuń
    4. stempelek to resztki transferu , wprawne oko :))

      Usuń
  2. do ust??? pewną masz rękę, nie ma co- malowanie jak z fabryki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne poduchy obstawiam pędzelek z eyelinera bo literki wymagają troche precyzji

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie próbowałam malarstwa na materiale ale w końcu muszę spróbować;)Twoje świetnie wyszły co do pędzelka stawiam taki do kresek jak się oko maluje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co wchodzę na Twojego bloga,to wita mnie ta uśmiechnięta buźka i tak fajnie mi się robi;)
    A co do poduszek,to dla mnie bomba.Lubię takie proste grafiki.
    Pierwsze co,to pomyślałam o pędzlach do makijażu,ale myslę,ze Edyta L ma rację,że to pędzel do eyelinera(też do makijażu;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Może mistrzynią transferu nie jesteś, ale co z tego? Poduszki wyszły FANTASTYCZNIE i nic dodać, nic ująć. :) Pędzelek pewnie do makijażu oczu , bo wyszło naprawdę perfekcyjnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może mistrzynią transferu nie jesteś, ale co z tego? Poduszki wyszły FANTASTYCZNIE i nic dodać, nic ująć. :) Pędzelek pewnie do makijażu oczu , bo wyszło naprawdę perfekcyjnie.:)

    OdpowiedzUsuń