Miętowy Stolik

Miętowy Stolik

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

CANDY na 100 post

Witam
Tym razem wypadł mój 100 post, jak na blogowego "pampersa" to bardzo dużo
Mam dla was prezenty widoczne na zdjęciu :)
2 gipsowe koniki
drewniana półeczka
2 wisząco-stojące słoiczkowe wazoniki
ażurowe serduszko drewniane






zasady są niezmienne :))
* Jak wiecie mam wielkie natchnienie na malowanie poszewek dlatego mam dla Was zadanie w komentarzu napiszcie jaki tekst można by zmalować :) ważne by był po Polsku :)) ciekawa myśl, aforyzm, śmieszny wierszyk ( oby nie za długi) lub ciekawy wyraz :)) może coś bardzo osobistego ....
* umieść baner na swoim blogu
* nie ma obowiązku zostania obserwatorem, ale jeśli ktoś zostanie będzie mi niezmiernie miło :))
* osoby nie posiadające bloga proszę zostawić jakiś kontakt do siebie
* zabawa trwa do 20 Maja

Powodzenia :))


54 komentarze:

  1. witaj, z prawdziwą przyjemnością staję po takie cudeńka,
    tekst na poduchy;
    przytul się
    przybliż policzek;
    sennie mi
    nie wiem co jeszcze można by było napisać:)
    udanego dnia :) Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pierwsza?
    Półeczka jest piękna! Liczę na dużo szczęścia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj, za szybko kliknęłam.
      Teksty na podusie:
      -utul mnie
      -kolorowych snów
      muszę pomyśleć jeszcze

      Usuń
  3. Oj cukierasy się zapisuję, obserwować obserwuję już dawno;)
    a cytat mój życiowy;)
    "ŻYCIE JEST NIEPRZEWIDYWALNE, GDY SIĘ POTKNIESZ WSTAŃ OTRZEP KOLANA I IDŹ DO PRZODU....."

    OdpowiedzUsuń
  4. oj cudeńka rozdajesz więc i ja się zapisuję do zabawy a cytat hm może taki "Żyje się po to, żeby być szczęśliwym." , po każdej nocy wstaje nowy dzień....:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczucie humoru dobrze amortyzuje życiowe wstrząsy
    Nie ma kobiet niezrozumiałych, są tylko mężczyźni niedomyślni
    Każdy dzień jest dobry by zacząć wszystko od początku.
    Wszystko zależy od Twojej wyobraźni.

    baner już jest.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to same takie długie znam, które stosuje...a nie które takie złośliwe np: nie znam się, nie wiem, nie rozumiem - nie otwieram gęby- na poduszkę się raczej nie nadaje. to mi się zawsze podobało "Miłość jest cierpieniem - powiedział zając jeża ściskając... a do tego rysunek jeżyka i zająca :)
    a tak na poważnie to uwielbiam cytaty zaczerpnięte z twórczości Paulo Coelho np:
    - Przyjaciół nie poznajmy w biedzie, tylko po tym jak znoszą nasz sukces.
    - Najlepszym wojownikiem jest ten, kto zdoła wroga przemienić w przyjaciela.
    - Przebaczenie jest dwukierunkową drogą, bo ilekroć przebaczamy komuś, przebaczamy również samemu sobie.
    - Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się – ze wszystkich sił – tego, czego pragnie.
    - Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.
    - Rzeczy proste są najbardziej niezwykłe i tylko mędrcy potrafią je pojąć.
    - Wszystkie bitwy naszego życia czegoś nas uczą, nawet te, które przegraliśmy.
    - Wszystkie ludzkie uczucia stają się malutkie, gdy patrzy się na nie z dystansu.
    - Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci.
    ...wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje propozycje tekstów to:
    "Jedyną miarą miłości jest miłość bez miary"
    albo:
    "Życie trzeba przeżyć tak,żeby wstyd było opowiadać a miło wspominać" :))
    A te wszystkie cukierasy to jedna osoba zgarnia czy jak? Oj taka półeczka to baaardzo by mi się przydała :)
    Gratuluję 100 postu! Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ściskam z okazji 100 posta. Wczoraj moja córeczka napisała do mnie maila takiego dość wzruszającego i przypomniała mi co jej zawsze powtarzałam, a ona to dopiero teraz zrozumiała i czasami się przyłapuje na tym, że powtarza moje słowa "Wszystko ma swój sens" - może sie nada na poduszkę z jakimś fajnym rysunkiem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dołączam do zabawy! Na tą chwilę napisałabym na podusi "Zawsze przy tobie". Może za jakiś czas wpadnie mi do głowy coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej. Jakie wspaniałe rzeczy w Candy :) Przyłączamy się do zabawy. Blog obserwuję, baner u mnie, a pomysły poniżej ;)
    Co na poduchach można zmalować?
    Mi się najbardziej marzy taka z ważką ;) A tekst...energetyczny i optymistyczny. Moje ulubione ostatnio hasło:

    'She believed.
    She could.
    So she did.'

    I takie hasło w pastelowych kolorach na białej poszewce. Może być w ramce-wianuszku z kwiatków :)

    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja chętnie zapisuję się w kolejce po te piękne rzeczy :)
    Moje propozycje : -- "Dzisiaj-Jutro-Zawsze",
    -- "Nie kochaj bez miłości,
    nie żyj bez życia" - Matka Teresa
    -- "Dzisiaj będzie dobry dzień"
    -- "Być jak płynąca rzeka"
    -- "Na zawsze-Razem-W miłości"
    Baner tutaj : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/
    Pozdrawiam. Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proponuję banalne stwierdzenie, ale jakoś je lubię - "Życie jest piękne" :) Gratuluję 100-go posta!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rozdanie. Gratuluję 100 posta i zapisuję się:) Do głowy przychodzą mi różne takie:

    "Wszędzie dobrze, ale na kanapie najlepiej", "Sen to zdrowie", "Poduszka dla maluszka", "Dziś śpię z Tobą"

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z okazji 100 posta :) Przygotowałaś same cudowności na Candy, bardzo podobają mi się koniki. Z wielką przyjemnością biorę udział :) Ja zaproponuję jeden z moich ulubionych cytatów Paulo Coelho "Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości." Można go rozbić na dwie poduchy.
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  15. banerek http://kanwuje.blogspot.com/
    [...] i ślubujesz mi uśmiech przy porannej kawie, parasol w deszczu i stokrotki na wiosnę [...]
    mój ulubiony
    Paulo Coelho

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudowne prezenty przygotowałaś :) z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    a z napisów na poduszki a raczej z motywu, to widziałabym na niej tego popularnego kota z "paczaizmu", czyli jego śmieszny pysk i napis: "pacz gdzie siadasz" ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się i ja :) Proponuje napis: "Eat, Pray, Love" Pisane jedno pod drugim :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście chętnie powalczę o te cudowne nagrody.
    Na poduszce widziałabym takie napisy:
    - Tu się serca napełnia rozkoszą
    - Nie znasz mnie. Mój świat zaczyna się dopiero gdy zamknę oczy i przyłożę głowę do poduszki. Tylko tam jestem tak na prawdę sobą.
    - I dziś znów czuję, że chciałabym być tą po­duszką, w którą tak wtu­lasz głowę co wieczór
    - Zam­knij­my oczy, Otwórzmy marze­nia na nowo…

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rzeczy chcesz nam podarować i chętnie je przygarnę, zapisuję się :).

    - "Sztuka życia, to cieszyć się małym szczęściem" Phil Bosmans,
    - "Przesyłam Ci dobrą energię" i jakiś fajny obrazek do tego :),
    - "Bogatym nie jest ten kto posiada, lecz ten co daje".Jan Paweł II.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam nagroda cudna więc i ja się zapiszę, a tekst na poduszkę to może :
    "przyłóż ucho coś Ci powiem..."
    pozdrawiam jagata

    OdpowiedzUsuń
  21. Z miłą chęcią staję w kolejce. A napis na podusi? Może po prostu: "Przytul mnie" lub "Uśmiechnij się", radosny poranek zagwarantowany:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. que linda a prateleira !!
    trabalho belíssimo !!!
    felicidades e boa semana !!!
    :0))
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział :) Warunki spełnione.

    Hasło na poduszkę : "trzymaj poziom i twórz!" ; " RAZEM tworzymy PRZYSZŁOŚĆ" :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniele mój bądź Stróżem mym...może nie takie dzisiejsze to moje cytacisko, ale bardzo bliskie memu sercu...mam tam wysoko swojego własnego Anioła, który czuwa nade mną...
    Pozdrawiam:) Aga z Różanej...

    OdpowiedzUsuń
  25. Jako, że jestem kociomaniaczką więc mój napis na poduszkę byłby taki:
    "Dom bez kota jest tylko zwykłym mieszkaniem"
    a dla tych co za kotami nie przepadają i niekoniecznie chcieli by napis o kotach "Carpe Diem" :)

    Banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne nagrody, ale dam szansę innym bo półeczka nigdzie by mi niestety nie pasowała.
    Też zapraszam na moje pierwsze candy http://wydziwianki.blogspot.com/. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co? Zaświtał mi pewien pomysł. Mogę zmienić zdanie? Dołączę się :-)
      Podrzucę Ci tekst, choć równie dobrze możesz się inspirować zaglądając do mnie ;-)
      "I wish I were what I was when I wished I were what I am"
      Buziaki!

      Usuń
  27. ,,Każdego dnia pamiętaj o tym aby cieszyć się tym, że żyjesz i możesz cieszyć się pięknem kolejnego dnia''.

    banner na ; www.xtestowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. " JUTRO TEŻ JEST DZIEŃ..."
    Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Be Happy ! Bo fajnie być szczęśliwym :-) Staje w kolejce po śliczności :-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :-))) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  30. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Tekst na poduszkę:
    "Rzuć wszystko i chodź się bić na poduszki!"
    "Dziś jestem na TAK Kochanie"
    "Najlepsza mama pod słońcem!"

    Banerek już wstawiony na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  31. takie cudne prezenty rozdajesz że z miłą checią ustawiam się w kolejce:) Ostatnio moje ulubione hasła to: "Robiąc dużo nie mam zmartwień" i "Nawet nie wiesz, ile jest w Tobie siły" Lubię takie budujące i dobrze nastawiające do życia:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się. :)
    mysterkablog@gmail.com
    "Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecności"

    OdpowiedzUsuń
  33. Również się zgłoszę :) Zaobserwowałam, bloga niestety nie mam.
    Teksty :
    - Ej! Tak Ty, śliczna jesteś! :)
    - Im mniej wiesz, tym lepiej śpisz
    - Dziś jest Twój dzień!
    - Poduszka Pani Domu :)

    Mój email patrycja101125@o2.pl
    :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :) Fajny byłby napis "Ale tandeta!" Lubię to hasełko z Seksmisji :) Pozdrawiam Baner zaraz będzie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie się zapisuję;)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Zapraszam również do siebie na rozdawajkę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również chętnie się zapisuję. Niestety nie umiem ustawić banera na swoim blogu więc utworzę post - jeżeli nie masz nic przeciw :)
    A hasło? Oto one:
    - "Po Prostu
    Bądź!
    Na Zawsze"

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bernadetaaa@interia.pl
    Czekam na Ciebie nocą

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja się pobawię z Wami... "Nieważne gdzie byle z Tobą"

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczności- dołączam i ja:)
    Napis na poduszkę:
    MoJa,
    TwOja
    Śpioch
    Śpię, jak suseł
    Zzzzz....
    Niechrap!!!

    monia_8407@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale śliczności, słoiczki kradną moje serce:)
    Przyłączam się z radością, banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    I taka moja burza mózgu:
    - To był kolejny wspaniały dzień
    - Jutro będzie lepiej
    - Uściskaj mnie
    - Jestem cała Twoja
    - Gdzie Twoja poduszka, tam dom Twój
    - I zasnę by obudzić się obok Ciebie
    - Jestem niezbędna
    - I obym była tak wyspana jak nie jestem
    - O Morfeuszu nadchodzę!
    - Uśnij wreszcie
    Taka przypominajka - afirmacja:
    - kocham i akceptuję siebie
    A z poważnych:
    "Nie ucz drzewa jak ma rosnąć. Daj mu słońce, wodę, ziemię i powietrze" Karen Mornej
    "Nie objaśniony sen jest jak nie przeczytany list"
    "Lepiej zapalić świeczkę, niż narzekać na ciemność"
    "Serce ma swoją pamięć" Albert Camus
    "Dobrzy ludzie dobrze się czują"
    "Kto nie doświadcza trudności ten nie zna wartości"
    "Miarą własnych sił jest zdolność podejmowania ryzyka"
    "Wiele czyni, kto czyni co może"
    "Przyciągasz to o czym myślisz"
    "Być sobą - być kimś"
    "Żyj według życiorysu, który sam byś chciał sobie napisać"
    "Umysł jest jak spadochron, lepiej pracuje jak jest otwarty"
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne te cukieraski, spróbuję szczęścia. Trafiłam do Ciebie przez innego bloga i zostanę na dłużej. Ponieważ kocham język włoski, zaproponowałabym coś w tym języku, na przykład cuore=amore, sole=fiore. Albo Albo Rodzina= Największy Dar. Dom to MY. La vita è bella. La vie est belle. Le Bonheur = La Famille. Napisy po francusku zawsze pięknie wyglądają. Ostatnia propozycja – Life begins after coffee. Serdeczności :-) Mój mail: dominika.nagiecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie doczytałam, że chodzi o napisy na poduszkę / ki, więc dorzucę: Life begins after coffe (na jednej poduszce) And after a little nap. Idealnie wyglądałby też napis dolce far niente = słodkie nieróbstwo. Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  43. z miła chęcią się zapiszę

    tekst np. "Przytul mnie..." "Miłość nie jedno ma imię .." , "Fabryka snów" - taką bym najbardziej chciała :))))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. oto mój ulubiony "rzecz piękna jest radością wieczną"
    chętnie wezmę udział w zabawie bo nagrody przygotowałaś boskie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Poduszka z napisem "uśmiechnij się" z pewnością wprawiłaby każdego w dobry humor :)
    obserwuję jako Katarzyna

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne prezenciki i ja się zapisuję, co do tekstu to już gorzej, bo jakoś nic mi do głowy nie przychodzi ... może "Idealna Żona", albo dom to miejsce które kocham.
    Banerek na blogu w zakładce, pozdrowionka przesyłam Kami

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja dołączam. Zapraszam do nas: bandaolafa.blogspot.com

    Co do słów na poduszki, to myślę o czymś w stylu:
    "Tak, śpię!" albo „Drzemka jest lekarstwem na wszystko” i jeszcze po prostu „Mrrrr...”
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Te słoiczki są cudne! Zapisuję się oczywiście:) a jeśli chodzi o napisy:
    "Co masz zrobić dziś, zrób pojutrze - zyskasz dwa dni wolnego".
    Wiem, że miały być polskie napisy, ale... może dorzucę jeszcze po angielsku ;) ostatnio namalowałam sobie na ścianie taki napis:
    "Live every moment, laugh every day, love beyond words."; a oprócz tego też bardzo mi się podoba "enjoy the little things" :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ja chętnie dołączę:
    "paś baranki moje"
    "co masz zjeść jutro-zjedz dzisiaj"
    i zapraszam na moje candy na www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. No tak, a ja nie doczytałam, że chodzi o napisy po polsku, echhh… Nie bierz więc pod uwagę moich dwóch poprzednich wpisów, ale ten teraz. „Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej”. I „Ach śpij, Kochanie”. Mój mail: dominika.nagiecka@gmail.com Serdeczności raz jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. To i ja się zapisuję:) Gratuluje 100. posta:)

    "Zawsze,kiedy robię plany na przyszłość Zaskakuje mnie teraźniejszość." - Paulo Coelho

    Trzeba umieć iść słoneczną stroną życia.

    pozdrawiam

    pasjegosienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam, zgłaszam się do konkursu :)
    Propozycja napisu na poduszkę: "Bóg nie umarł"
    Pozdrawiam Ewa
    ewakro2012@wp.pl

    OdpowiedzUsuń